onsdag den 9. april 2008

Miljøvenlige biler

Vi kommer fra Teknologiministeriet og vi arbejder med at finde på løsninger til at lave biler som ikke forurener. Bilerne forurener jo alt for meget og hvis vi bliver ved på denne måde kan Jorden blive ”udslettet”. Vi arbejder på at finde teknologier der kan drive biler frem med vand eller sollys i stedet for benzin eller andre fossile brændstoffer. Hvis I har gode forslag til nogle smarte og miljøvenlige biler, må I meget gerne skrive en kommentar her i bloggen.

Christian 4G og Philip 5G

7 kommentarer:

G sagde ...

det lyder som en god ide

mig sagde ...

det lyde meget godt... men, man kan jo ikke køre om aftenen

G sagde ...

Jeg synes også det er fornuftigt at tænke på hvordan vi begrænser køretøjers CO2-udslip. En gang var atmosfæren så fyldt med CO2 at dyr ikke kunne leve. Heldigvis har plantelivet over nogle milliarder år fjernet så meget CO2 fra atmosfæren at dyr har fået mulighed til at opstå. Desværre brænder vi mennesker i dag så meget af, at vi hvert år slipper så meget CO2 tilbage i atmosfæren, som naturen har været en million år om at fjerne.
Rolf

G sagde ...

Jeg synes at i skulle undersøge om biller ikke kunne køre på vand.
Helene 4.G.

G sagde ...

jeg synes at det skulle køre på brint men det kan nemt springe i luften bare det kommer i nerheden af ild så er det sket. magnus 4g

G sagde ...

Jeg synes at det er godt at tage op.
men den kan jo ikke køre om natten.
man er i gang med at lave robot biler.

G sagde ...

det er en god ide
men vis der ikke er sol i flere dage.

dH 4g